You are currently viewing במשחקו הטוב ביותר במדי הלייקרס, לברון מפסיד ללב הענק של באטלר וההיט ומיאמי כופה משחק 6 בסיום המשחק הטוב ביותר של הסדרה עד כה / דור בלוך

במשחקו הטוב ביותר במדי הלייקרס, לברון מפסיד ללב הענק של באטלר וההיט ומיאמי כופה משחק 6 בסיום המשחק הטוב ביותר של הסדרה עד כה / דור בלוך

מיאמי היט 111 (2) – לוס אנג'לס לייקרס 108 (3):

זה היה המשחק הכי טוב בסדרה הזאת, אולי הכי טוב בפלייאוף, כשלברון ג'יימס נותן את אחת מתצוגות השיא של הקריירה שלו במשחק קליני, אבל חולשת הספסל שלו ומשחק ענק כמעט באותה המידה של באטלר, מאפשרים להיט לנצח ולקחת את הסידרה למשחק 6, בתוצאה שעושה צדק עם הסידרה הזאת ועם הלב הענק שמיאמי הפגינה.

המשחק נפתח בצורה מהוססת כאשר שלשות של דנקאן ונאן בצד אחד והליכה של הלייקרס פנימה בצד השני שומרת את המשחק מאוזן. ברבע השני ההיט התחילו ללכת הרבה יותר חזק פנימה ועלו ליתרון 7, רק כדי לחטוף שלשה מלברון על הראש. הירו החזיר בשלשה משלו וההיט כבר ב-9, במה שהפך למאפיין של הרבעים ה-2 וה-3 – מיני ריצות של ההיט שהגיעו עד אזור הדו ספרתי רק כדי לחטוף קמבאק סופר מהיר של הלייקרס.

הרגע המשמעותי ביותר ברבע השני היה נחיתה לא טובה של דיוויס, שהחמירה את פציעת העקב שלו. הירידה שלו לספסל איפשרה למיאמי לפתח מומנטום, אבל גם הבליטה את הגדולה של לברון ג'יימס שקלע שלשה אחרי שלשה כדי להשאיר את הקבוצה שלו במשחק. גם כשדיוויס חזר זה ממש לא היה זה גם בהגנה וגם בהתקפה ניכרה ההססנות שלו והקושי לחזור לקצב.

הרבע השלישי היה של ההיט ו-3:41 לסיום הרבע הם כבר הובילו ל-11, אבל לברון לא וויתר, ושני סלים שלו סייעו ללייקרס לחזור עד שלוש והרבע הסתיים ב-4 להיט.

ההיט פתחו את הרבע הרביעי עם 2 מ-12 מהשדה מה שאיפשר ללייקרס לעלות ליתרון לראשונה מזה זמן רב עם שלשה גדולה של קולדוול פופ. בניגוד לשלושה הרבעים הראשונים שהתעלו לרמה גבוהה בצד ההתקפי, הרבע הרביעי נראה הרבה יותר כמו משחק 4 כאשר ההגנות נתנו את הטון והעייפות דיברה כששתי הקבוצות מתקשות מאוד לעשות סל.

שלשה של רובינסון אחרי שריקה מאוד מאוד שנויה במחלוקת לעבירה בלי סל של באטלר החזירה את היתרון להיט ומכאן זה היה דו קרב בין באטלר לג'יימס כאשר הראשון הולך למיד ריינג' שלו פעם אחר פעם ולברון הולך חזק לסל.

2 דקות לסיום באטלר עושה משהו שלא ראינו שנים – מוותר על שלשה פנויה, לוקח שני כדרורים וזורק מיד ריינג', שתיים למיאמי.

בדקות האלה הלייקרס בעיקר הלכו לחדירות של לברון, אפשרות שהוא הרוויח עם יכולת הקליעה ל-3 המדהימה שלו ל-3 הרבעים הראשונים וסל ועבירה שלו החזירו את היתרון ללייקרס. פייד אוואי של באטלר והיתרון חוזר למיאמי, והנדנדה נמשכת עם סל של לברון אחרי ריבאונד התקפה שלו מהחטאה של עצמו. אנחנו כבר 47 שניות לסיום ובאטלר הולך לקו וקובר את שתיהן כדי להעניק יתרון נקודה.

לברון נעצר בהתקפה של הלייקרס ומוציא כדור שכמעט נחטף אבל קולדוול פופ מספיק לשחרר אייר בול שלמרבה מזלו נופל לידיים של דיוויס שמצליח שבריר שנייה לפני סוף ה-24 להחזיר ללייקרס את היתרון וברגע הזה האליפות בידיים של ל.א.

21 שניות לסיום וכדור של מיאמי, באטלר לא מחכה לסחוט את השעון, הוא עובר את לברון על החסימה הולך חזק לטבעת ומקבל את העבירה מדיוויס, וכמובן קולע את שתיהן, שוב נקודה להיט.

לדני גרין היה את רגע הקאר-פקסון שלו, כשהוא קיבל כדור מלברון על קשת השלוש אבל החטיא, הריבאונד הלך ללייקרס אבל הלך לאיבוד. ההיט התקשו להוציא את הכדור אבל לבסוף מצאו את טיילר הירו שנשלח לקו 1.6 שניות לסיום. הרוקי עם 87% מהקו בפלייאוף לא מצמץ ועשה 2 מ-2, לשתי הקבוצות אין פסקי זמן בשלב הזה, האם ללייקרס יהיה את גור שלף ודרק שארפ שלהם? לא לברון מקבל כדור בלתי אפשרי במרכז המגרש ולא פוגע בכלום, הסידרה הולכת למשחק מספר 6.

ההיט שמרו את יתרון הריבאונד של הלייקרס בשליטה לאורך כמעט כל המשחק. הם איבדו את זה מעט לקראת הסוף אבל הצליחו לנצח למרות יתרון 35-41 של הלייקרס בקטגוריה, שהתאזנו עם ערב קליעה מעט טוב יותר של ההיט (43% לעומת 37% של הלייקרס).

לברון בבאמת אחד המשחקים הגדולים בקריירה שלו, סיים עם 40, ב-6 מ-9 מחוץ לקשת וגם 13 ריבאונדים 7 אסיסטים ו-3 חטיפות. אחרי מחצית ראשונה נטולת איבודים במחצית השניה היו לו כבר 4. דיוויס הוסיף 28 12 ריבאונדים ב-42 דקות למרות הפציעה. קולדוול פופ היה היחיד שנחלץ לעזרת השניים עם 16 כולל שלשות קלאץ' נהדרות, אבל משחק מאוד מאוד חלש של קוזמה, רונדו ומוריס (4 מ-19 מצטבר) הקשו על הלייקרס ונתנו להיט את הסיכוי במשחק הזה.

במה שהוא בוודאי סוג של היסטוריה מודרנית, ספולסטרה שיטף רק 7 שחקנים במשחק הזה. נאן היה נפלא מהספסל עם 14 והראה שאפשר לסמוך עליו במעמדים האלה. איגודלה היה לא קיים בהתקפה אבל נתן כמה מהלכי הגנה חשובים וזה היה כל הספסל של ההיט הלילה כאשר לאונרד, היל ואוליניק פשוט לא שותפו. רובינסון היה ענק ובעיקר חסר פחד כאשר פעם אחר פעם רץ על החסימה כדי להגיע לזריקה, לרוב עם יד על הפרצוף ולא פחד לקחת אותה. הוא סיים עם 7 מ-13 משלוש ל-26 נקודות. אדביו היה פושר והעלה את הכינוי נגר לא פעם בבלוג החי אבל beggers cant be choosers. קראודר היה איום ונורא עם 2 מ-9 אבל שוב, להיט אין ממה אופציות אחרות נכון לעכשיו.

אבל מי שהלב הענק שלו ניצח את המשחק בסופו של דבר הוא ג'ימי באטלר, שחקן שכבר הוספד, עם סגנון משחק שכבר הוספד קלע 35 נקודות והוסיף 12 ריבאונדים ו-11 אסיסטים כולל 12 מ12 מהעונשין ורק שלשה אחת כדי להשאיר את הקבוצה שלו בחיים לעוד משחק אחד.

Subscribe
Notify of
205 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מדהים, מדהים, מדהים

.

משחק היסטורי, לא פחות

.

מתח עד השנייה האחרונה במשחק הזדמנות אחרונה

.

תצוגות היסטוריות של לברון ושל באטלר באותו משחק פשוט אירוע מיוחד, אפילו ברמות האלה

.

כל הכבוד למיאמי שהצליחו לעמוד בלחץ, ולשאת משחק נוראי של אדאביו, ולנצח. כל הכבוד ללברון שעשה כל מה שצריך לעשות כדי לנצח הלילה, למרות שהפסיד על חודה של שערה. וכל הכבוד לנו שקמנו לראות את המשחק הזה, לא במהרה נשכח אותו.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 6:53:14

אני ער מאתמול בבוקר

עידו גילרי
Admin
10/10/2020 7:05:16

כן משחק שהופך סדרה מזניחה לקסומה.

asaf
10/10/2020 7:53:18

הגדרה מצוינת עידו. משחק ענק. תודה דור על הסיכום.
מעבר למובן מאליו שהיה הלילה הדו קרב בין לברון לג'ימי , האקסטרה של מיאמי באמת היו רובינסון ולא פחות מפתיע נאן שאחרי תצוגת זוועה התקפית במשחק הקודם קיבל החלטות וביצע טוב מאוד היום,
יאללה במשחק 6 תור קראודר להתחיל לקלוע את השלשות הפתוחות שלו.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 6:52:41

אתכבד להיות המגיב הראשון.
משחק ענק של לברון ובאטלר.
אחת הבאסות הגדולות שהיו לי לפחות בפליאוף היא שלא קיבלנו קרב ענקים אחד עדיין העונה.
אז הנה, קיבלנו אותו ומשחק אחרי משחק הוא לא מאכזב.
לברון מול באטלר ראש בראש, פוזשן אחרי פוזשן בסוף.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
10/10/2020 22:33:33

אתה המגיב השני!! 39 מאיות השנייה אחרי הראשון ו-73 לפני השלישי.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
11/10/2020 1:40:21

ממממ, מיטשל ומארי מוסרים דש…

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:54:07

סיקור נהדר לסדרת גמר שמתפתחת לאחת טובה במיוחד – משחקים 3, 4 ו-5 היו ממש טובים. גם משחק 6 יהיה כזה.

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 6:54:22

בשביל משחקים כאלו שווה להתעורר מוקדם בבוקר.
איזה משחק ענק!
.
שחקנים גדולים ב-2 הצדדים, נותנים מהלך אחר מהלך של סלים ענקיים. תענוג צרוף, ובסופו של יום
"there can be only one"
הפעם אלו ההיט שידם על העליונה.
כיף גדול.

דובי
Editor
10/10/2020 7:15:32

יש כאן ילדים שלא מכירים את איש הנצח וחושבים שאתה מצטט מהמכשף

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 7:19:19
Reply to  דובי

זה בגלל שהם עברו ילדות עשוקה. במסגרת חינוך החובה בבית משפחת רוזן, הילדים שלי כבר צפו בסרט הזה ממזמן (במסגרת השיעור: פסי הקול הגדולים. קווין)

דובי
Editor
10/10/2020 7:20:45

יותר מראוי…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
10/10/2020 8:05:32
Reply to  דובי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כריסטופר למברט אחד מהשחקנים הכי אנדרייטד בהיסטוריה של הוליווד.
הייה מקבל ממני אוסקר על גרייסטוק.

Dor
Dor
10/10/2020 16:11:26
Reply to  דובי

כריסטופר למברט forever

D_Wade
D_Wade
10/10/2020 6:54:32

פט ריילי עשה כל כך הרבה דברים גדולים בקריירה שלו, אבל הטרייד על באטלר – priceless. עשה את ההבדל בין עוד כמה הדחות בסיבוב הראשון לבין הגעה למשחק מספר 6 בגמר (טפו טפו טפו).

משחק הירואי של ג'ימי, שורה סטטיסטית מדהימה ובעיקר קבלת החלטות מעולה במאני טיים והגנה חזקה. שיכין את עצמו טוב כי גם במשחק הבא הוא לא הולך לנוח.

אחד המפתחות היום, מעבר לבאטלר, היה רובינסון שחזר לצלוף בלי הכרה סוף סוף. זה אחד הנשקים הכי חשובים של מיאמי ואם הוא מסוגל להמשיך ככה ללייקרס יהיו חיים קשים.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 6:54:48

כתבתי בפוסט הקודם ואכתוב גם פה.
מעניין מאוד יהיה לדעת מה המצב אצל דייויס. זה לא נראה טוב בכלל והוא עוד היה חם ומלא באדרנלין.
להערכתי דראגיץ לא יחזור למשחק הבא בכל מקרה, אבל רק המחשבה על דייויס מוגבל\בחוץ ודראגיץ חוזר גורמת לזה להשמע משהו אחר.

NFS
NFS
10/10/2020 6:54:56

משחק ענק. אחד הגדולים.
לברון – וואו.
גימי- דאבל וואו.

onetwo3
Editor
10/10/2020 7:09:17
Reply to  NFS

דאבל איי אן

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
10/10/2020 6:56:01

ווגל לא שיתף את רונדו בדקות הסיום ושילם את המחיר על כך….
לברון חיפש את גרין ל-3 לנצח את המשחק, לא הלך

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 6:57:26

רונדו היה חושך היום.

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:58:27

אני עדיין חושב שהם היו מרוויחים ממנו או מקרוסו על המגרש. מישהו שיכול למסור חוץ מלברון במהלך האחרון

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 7:01:17

גם קארוסו היה חושך היום…

עידו גילרי
Admin
10/10/2020 7:02:19

גרין ממש לא היה חייב לזרוק (למרות שהיה פנוי לחלוטין). היה עוד מספיק זמן על השעון.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 7:23:57

עשה בשכל.
רונדו לא גאמפ שוטר טוב
לא קלעי עונשין טוב
הפוזשנים היו איטיים.

התפקיד שלו זה להוריד מלברון עונסץץמס, הוא לא בא לנצח להפ משחקים

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 6:56:28

אני חייב להכניס מילה על השיפוט –
.
הוא היה נהדר הלילה. החלטות מדויקות, בלי שטויות של "כוכבים". נתנו לשחק, אבל שרקו כשצריך.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 6:58:04

מה שנכון נכון.
גם כשהיה צמוד, גם כשהלייקרס הובילו או מיאמי, אף אחד לא הוציא מילה על השיפוט.
אפילו השחקנים התרכזו פחות בשיפוט.
היה רצף של SHOT MAKING מטורף בשני הצדדים.
.
לפרוטוקול אני חייב לומר שהיו כמה מהלכים במחצית הראשונה שלא היו לעניין, לא אפרט איפה, מתי ועל מי. זה כבר מת ולא שינה את התוצאה.

עידו גילרי
Admin
10/10/2020 7:04:11

פרנק ווגל לא חושב כמוך…

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 7:11:56

לו יש את התפקיד שלו, וחלק ממנו זה להפעיל לחץ על השופטים לקראת המשחק הבא במטרה ליצור כל יתרון שאפשר.
.
אני מנסה להיזכר ברגעים מעוררי מחלוקות, ולא מוצא הרבה כאלו (כבר נק' לטובת השיפוט),
כאשר ב- 2 רגעים זכורים (הפלייגרנט של האווארד, והתוקף של לברון), לטעמי השופטים צדקו.

onetwo3
Editor
10/10/2020 7:08:34

אתה קשקשן. שיפוט איום לשני הכיוונים, לפחות בעיניי.
כשלא צריך לשרוק – שורקים,
כשצריך לשרוק – דוממים

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 7:15:45
Reply to  onetwo3

אני קשקשן… תביא דוגמה רלוונטית למקום בו ההיט קופחו (אתה הרי טענת שהמשחק מכור. כן, זו הסיבה ששרקו לעבירות (שאכן היו) על באטלר בישורת האחרונה…),
או שתמשיך לבכות על השיפוט.
מי שצמד עיניים אובייקטיביות בראשו יודע מי בדיון הנ"ל מקשקש נרטיבים כמו זאטוט עם טוש לא מחיק, קירות מסוידים, שעמום, והיעדר השגחה הורית…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיא במצב של 96 94 להיט התחיל סיכול ממוקד

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 14:00:46

BS
ראית את זה התקציר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו שוב שננגב אותך?
1. חוץ שלא היה ושונה מצעקות מהספסל של המלך
2. אופנסיב קומי של רובינסון על פופ שדחף לו את הפרצוף לידיים ואיש בכלל לא נגע
3. אנד וואן ברור של גימי שהפך לכדור מהצד במקום 3 נק
4. אנד וואן למלך שלא היה ולא נברא

עכשיו שים את משקפי המלך ולך תראה-מדד 10 בDS
"היה שיפוט מצויין"….בהחלט היה כזה עד 96-94 ומשם רצו לשמוע את נאום המלך, לא נורא ישמעו ביום א.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
asaf
10/10/2020 7:55:17

צודק 200% גיא. הזברות היו מצוינים הלילה.

Dor
Dor
10/10/2020 16:15:25

אולי זו רק הרגשה שלי אבל במהלכים האחרונים היה ברור שמי שנכנס לרדיוס של פחות מחצי מ׳ מלברון יחטוף שריקה. אני עדיין מופתע שלא שרקו במהלך האחרון כשהוא מסר לגרין. בכלל השריקות בדקות האחרונות הן על כל ליטוף וכשמעורב סופרסטאר גם על הנשיפה של סטיבנסון היו שורקים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 6:56:46

אגב, כל הכבוד ללברון שמצא את גרין לשלשה עם 19 קילומטר פנוי.
מבחינת כדורסל נטו זה כנראה המהלך הנכון.
אבל מצד שני, שוב אנחנו רואים בשניות האחרונות שלברון לא רוצה לסיים את המשחק מהעונשין.
הוא הוביל את עצמו למבוי סתום, אבל עוד לפני הוא היה צריך ללכת לסל ולהוציא עבירה שבכל מקרה כנראה היה מקבל.

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 6:59:21

היה עליו טריפל טים על קו הבסיס. אם היה נכנס עם הראש בקיר, זה ככל הנראה היה מסתיים באיבוד. גרין היה חופשי לגמרי לשלשה, כאשר יש עוד מספיק זמן על השעון, והמון שחקני לייקרס בצבע בשביל ריבאונד אם וכאשר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 7:16:08

בסדר.
אבל הם חזרו מטיים אאוט.
זה היה הכי טוב שווגל ולברון יכלו לייצר?
כמו שכתבתי בתגובה למטה – המהלך האחרון של הלייקרס שיחק לידיים של מיאמי.
ג'קסון ו-ואן גנדי כבר ב5 דקות האחרונות אמרו להוציא את הכדור מהידיים של לברון ושמישהו אחר ינצח.
5 דקות הכדור היה בידיים של לברון והמשחק היה חי.
.
אני לא מאשים את לברון. הוא נתן משחק מטורף.
זה לברון וזה תמיד היה לברון.
אבל תאר לך רק מה היה קורה אם הוא היה מנצח את המשחק בסל או עונשין אחרי דו קרב כזה עם באטלר?

asaf
10/10/2020 7:56:31

באסה ללייקרס שגרין סיים את השלשות שלו בגמר 2014 בערך. אבל גם בעיניי לברון קיבל החלטה נכונה.

עגל
עגל
10/10/2020 11:21:55

מיאמי שיחקו מושלם בהגנה וגם לברון שיחק נכון.
מה לעשות שדני גרין הוא משענת הקנה הרצוץ

איש הערפל
איש הערפל
10/10/2020 6:58:17

משחק נהדר כי הלייקרס שיחקו פח וברמה של מיאמי (שבאמת נתנו הכל ומעבר והכל נכנס להם).
ואם שואלים מה ההבדל בין ג'ורדן ללברון, קיבלתם שוב תשובה היום, ראבאק קח זריקה, מכל האנשים דווקא גרין??? ומי צריך שלשה?? נו אם בסוף יקרה הלא ייאמן ומיאמי ייקחו, לברון אפילו לא יתברג לעשיריה של הגדולים…

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 6:58:54

ג'ון פקסון וסטיב קר לא קלעו שלשות שהבטיחו אליפויות?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 7:20:06

נו רועי,
אתה בפיגור נקודה, בפנאלטי, נכנס לטיים אאוט.
השחקן הכי טוב שלך חם.
זה המהלך שהם הצליחו לייצר?
אגב, אני ממש לא מופתע שגרין היה פנוי. זה טיבם של מהלכי סוף משחק – הקבוצה המגנה מהמרת ויוצאת לשחקן עם הכדור.
הם יכלו להוציא מהלך הרבה יותר נורמלי מהאין כניסה שלברון הלך אליו.
ככה או ככה הוא היה צריך לסיים את המהלך או דייויס. (כן, דייויס עם חצי רגל מספיק לו לקבל את הכדור באיזורים המסוכנים, אבל תיכף שימון יתעורר ויגיד, אולי בצדק (חחחחחחח) שאין מצב שלברון היה נותן לדייויס לנצח)

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 7:42:19

אני מסכים איתך, ועוד למי נתנו לזרוק לגרין? האיש חורבן מ2014 פופ קלט את זה שנתיים מאוחר מדי, לברון היה חם כל הערב לסחוט עבירה שלושה לתת לדיוויס לסיים רק לא לאפס הזה גרין.
אם יש שחקן שאני יודע שלא יקלע את הזריקה החשובה, שיפשל ברגע האמת, שיאכזב אותך פעם אחר פעם , זה גרין.

הזיעה המטפטפת של פט יואינג
הזיעה המטפטפת של פט יואינג
10/10/2020 6:59:45

באטלר גם 5 חט'!

salva brazilay
salva brazilay
10/10/2020 7:00:07

אחד המשחקים הטובים זה היה. דו קרב גימי לברון, בתור חובב של לברון התאכזבתי שלא סידרו לו במהלך האחרון תרגיל. נראה שהתכנון היה שימשוך אש ויוציא מסירה. גימי באטלר בטייר 1 של השחקנים הפעילים כרגע. אוי פילי פילי, נתקעו עם טוביאס סימונס ואמביד, את שלושתם הייתי מטריד מקבל דברים פצצה ובונה סביב גימי.
לייקרס ב 6( מסתדר לי בבראקט, אמנם מול מילווקי עשיתי 😂😂)

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 7:00:21

כל ה8 דקות האחרונות עמדתי.
כמובן שאת אשתי ואת הכלב הערתי. מקווה שלא את שאר הבניין.
.
ואני חייב להודות שהייתי מקבל ניצחון של לברון בשלוות נפש, לאור המשחק שהוא נתן.
זה לא היה משחק לברון טיפוסי עם ה5 שלשות שלו. אבל כמו שחקן גדול הוא ידע לקחת מה שנותנים לו.
הוא באמת אבל באמת יכל לשים סימן קריאה על המשחק, ועל אליפות אם רק היה הולך לסל.
.
שוב דייויס – הוא פצוע. מה שהוא נתן בסוף – הריבאונד וסל זה היה כנראה המקסימום שהוא יכל לתת.
השתלשלות האירועים במשחק הזה יכולה להיות מאוד קשה עבור הלייקרס.

asaf
10/10/2020 7:57:57

אצלנו בבית אישה ושני ילדים שישנים גם טנק לא מעיר אותם לשמחתי…אחרת זה היה סופי המר בסיום המשחק.

איש הערפל
איש הערפל
10/10/2020 7:00:36

עזוב לא ראית את זה בלייב אבל המשחק ביוטה, היה ברור כשמש מי יזרוק את זה.

onetwo3
Editor
10/10/2020 7:06:28

טוב, אז כמה נתונים סטטיסטיים ותובנות זמניות בהחלט על המשחק:
1. הלייקרס מנצחים בריבאונדים (35-41) ומפסידים במשחק.
2. ההיט מנצחים באסיסטים (21-26) ומנצחים במשחק.
3. ההיט עם 95.5% מהעונשין!!! (21 מ-22, אדביו עם ההחטאה הבודדת, באטלר עם 12 מ12 הערב ועם 46 מ-50 מהעונשין בסדרה כולה {92%}). הלייקרס לא רחוקים בכלל עם 18 מ21 מהונשין ל85.7%.
4. שתי הקבוצות עם 71 נסיונות משהלוש ואחוזי קליעה דומים מהשלוש (37% ללייקרס, 42% להיט)
5. כל החמישייה של ההיט עם מדד פלוס/מינוס חיובי. אצל הלייקרס לעומת זאת דווייט הווארד, שפתח בחמישייה, עם מדד מינוס 3, וקולדוול פופ עם מאזן אפס.
6. שתי הקבוצות קיבלו 14 נק' בלבד מהספסל. אצל הלייקרס זה הגיע משלושה שחקנים (מרקיף מוריס קיבל 23 דק' והחזיר עם 0 נק', ריבאונד בודד, 3 איבודים ו4 עבירות) ואילו אצל ההיט כל הנק' הגיעו מקנדריק נאן המצוין. (איגואדלה לא קלע ב20 הדק' על המגרש, אבל בניגוד למוריס תרם 6 ריבאונדים, 2 אסיסטים, חטיפה וחסימה. וגם איבוד אחד)

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
10/10/2020 7:07:06

כל הכבוד לגימי באטלר על משחק ענק.
באטלר הזכיר לי את ראסל ווסטברוק הערב, טריפל דאבל עם ניצחון חחחחחחחח

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 7:16:39

אצל ווסטברוק זה טריפל דאבל ואי העפלה לפליאוף, או הדחה בסיבוב הראשון.

Don
Don
10/10/2020 7:41:06

ווסטברוק?
אצל ווסטברוק יהיה טריפל דאבל מפלצתי + 15 איבודים שלא יכנסו לסטטיסטיקה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 7:12:56

אם מישהו רוצה לדעת את פערי הרמות:
1. לדעתי רובינסון עקף את גארי ניל וגרין בנקודות לשחקן UNDRAFTED בגמר. משחק מטורף שלו.
2. ציון 0 עגול למשחק הפנים של מיאמי. גם בהגנה וגם בהתקפה. אם אני הלייקרס אני שובר את כל החדר הלבשה מעצבים.
3. ידיים טובות של איגודלה ובעיקר באטלר גרמו לביזיון בצבע של מיאמי להראות פחות גרוע.
4. מיאמי שיחקה עם 7 שחקנים ו0 דקות עגולות לכל השאר
5. מתוך ה7 אחד סיים עם 0 נקודות (איגודלה)
6. הלייקרס שמרו טוב על השלשות של מיאמי, הן היו קשות והן נכנסו עבור כל אלו שרובינסון החטיא בכל הסדרה.

כמה הלייקרס שיחקה גרוע:
א. בכל רגע שהכדור לא נמצא אצל לברון בטופ אוף דה קי או דייויס בלואו פוסט, אין ללייקרס סיכוי אפילו קלוש לקלוע סל.
ב. השמירה של מוריס על באטלר היתה סבירה, של דייויס קצת פחות לאור הפציעה, לברון לא היה ככ בסביבה ככה שכל שחקן שבאטלר קיבל, בעיקר קוזמה הוביל ל2 זריקות או קליעה.
ג. נאן על כל ה188 שלו טייל בהגנה, קלע בצבע, קלע שלשות פנויות. וזה היה אופייני רק לו. על כל שאר שחקני מיאמי הלייקרס שמרו בסדר.
ד. כשאתה בפיגור נקודה, בפנטלי, אתה רוצה ללכת לסל. בין אם חדירה או זריקה מקרוב. הדבר שהיריב שלך הכי רוצה is to dare you to make a shot. -אין- ולא קיים ללייקרס שחקן שהיריב לא יהיה מוכן לתת לו לנצח אותך בזריקה האחרונה מ3. בטח כשיש לך משאית דוהרת כמו לברון או מטוס עם חימוש מדויק כמו דייויס.
אפשר היה לצפות מווגל לתרגיל יותר טוב ומלברון למחוק לו את התרגיל כמו שעשה לבלאט.
אני חוזר שוב, אין קבוצה בליגה שלא תהיה שמחה להיות בפוזיציה של מיאמי – יתרון נקודה וזריקה אחרונה ל3 כשאתה צריך 2 והכדור בידיים של גרין\קארוסו\מוריס או במילים אחרות – לא אצל השחקנים הקטלניים של היריב.

e.a sport
e.a sport
10/10/2020 7:16:20

אם היה צריך הוכחה שלברון גדול מג'ורדן

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 7:20:35
Reply to  e.a sport

איפה ההוכחה?
לא היה השחקן הטוב על הפרקט והפסיד.

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 7:37:21
Reply to  e.a sport

חחחח טולילה צודק

sroni741
sroni741
10/10/2020 7:28:00

משחק מדהים, כל כך הרבה התרחשויות, אין שחקן שלא השאיר הכל על המגרש, גם הנגרים ניסו. ההחלטה בסיום ללכת על סל מהיר של באטלר הייתה מדהימה בעיני, במקום ללכת על זריקה מכרעת הוא השאיר צ'אנס ללייקרס לקחת את המשחק, העובדה שלברון הוציא את הכדור גם היא הייתה מחוץ לתסריט שדמיינתי, אבל מה שחשוב שיש עוד משחק שהכל יכול להיות בו. יש כל כך הרבה שחקנים שבמשחק הבא יכולים לתת תפוקה שונה לגמרי, לא רואה את רובינסון משחזר כזה משחק, ומנגד לא רואה את רונדו ובכלל הספסל של הלייקרס כל כך רע, אדבאיו היה חושך כל כך הרבה טעויות, וחייב להשתפר, בקיצור משחק הבא משחק של אליפות.
רק שלא ניתקע עם צמד הליצנים באפור.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 7:29:57
Reply to  sroni741

אני חושב שההגנה של הלייקרס התפרקה וזו היתה טעות איומה שלהם.
זה לא היה נראה כמו מהלך מתוכנן. היה לו פשוט קליר פאת'

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
10/10/2020 7:28:11

לברון שוב מוכיח שהוא בגילו עדיין השחקן הכי טוב באן בי איי ב 15 השנים האחרונות.
חבל רק שהוא עושה את זה עם כזו בכיינות לשופטים, עבירת המרפק המפורסמת והצעדים שמוחלקים.
אולי היו לו היום הרבה פחות הייטרים.
לדעתי המסירה לגרין היתה אחת מהאופציות שווגל תכנן. אםהיה שם פופ ללברון אולי היה גביע היום ביד ופיינל MVP.
נצטרך להתעדכן בחומרת הפציעה של דייויס.
האדרנלין ירד ואז… או שכן או שלא.
אם דייויס לא חוזר או כן חוזר ולא ברמת סופרסטאר, הסדרה הזו יכולה להגיע גם למשחק 7 אלא אם לברון ישחק במשחק גורדני.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 7:31:30

לא בטוח שזה תוכנן.
הוא הגיע למבוי סתום, קיבל דאבל טים (או יותר אפילו) ובגלל זה גרין נשאר פנוי.

MBK
Editor
MBK
10/10/2020 7:35:50

לתכנן למסור כדור לדני גרין זה כמו לצאת לדייט עם קייט אפטון ולתכנן לגמור את הדייט בשירותים של בר הצדפה הכחולה על 6

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
10/10/2020 7:44:30
Reply to  MBK

מומידן
תקרא שוב מה שכתבתי: "לדעתי המסירה לגרין היתה אחת מהאופציות שווגל תכנן"
שאני אסביר?
ברור שהמהלך היה סל של לברון אבל הוא היה חסום, במצב כזה יש שחקן שנים חופשיים לגמרי ואז לברון מוסר למי שהכי פנוי…
תשאל את מומי עם יכול לסדר לי דייט עם הגברת דאונטון? אני קונה כרטיס טיסה וואן ווי ל USA.

danf
danf
10/10/2020 8:15:04
Reply to  MBK

הצדפה הכחולה….
חחחחחחח

e.a sport
e.a sport
10/10/2020 7:30:58

ההוכחה בכל פוזישן ופוזישן.

MBK
Editor
MBK
10/10/2020 7:33:49

אם אתה אוהד הלייקרס
איזה לשחקן של הקבוצה הייתי נותן בעיטה לביצים? ולמה הראשון שחשבת עליו זה דני גרין?

מוריס צריך פסיכאטר אחריי המהלך האחרון, כנראה חיסל את כל המריחאונה שנשארה בבועה במהלך האחרון.
כמה טעויות במהלך אחד
אידוט ווגל שלא עלה עם רונדו
ספולסטרה שחק 7 שחקנים היום, הלייקרס צריכה להתנפל על מיאמי בגיים 6 ולסגור את זה מהר

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 7:38:55
Reply to  MBK

לברון ודייויס שיחקו 42 כל אחד. דייויס גם סוחב פציעה, ככה שנראה לי שלספולסטרה לא תהיה בעיה שקארוסו, קוזמה וגרין יתנפלו עליהם החל מהשניה הראשונה בגיים 6.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 7:45:37
Reply to  MBK

רונדו היה נזק מהלך הערב ללא קליעה הוא לא זה שינצח את המשחק

MBK
Editor
MBK
10/10/2020 8:26:51

אם הכדור האחרון היה אצל רונדו הלייקרס הייתה מוציאה אופציה יותר טובה בסוף
היה מוביל כדור שיכול לדחוף את הכדור ללברון

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 7:35:00

1. אחרי 0:2 קל גיא חזר משום מקום ולקח ממני את הבירה. כבוד 💪 דה קרס חזק מתמיד!
2. דאבל וטריפל על לברון הוכיח את עצמו. המשחק הכי גדול שלו בבועה – לא הספיק. החברים השליכו לבנים.
3. דה באטלר דיד איט! מיד-ריינג׳ מאדאפאקא. ככה מכופפים משחקים.
4. איזה כיף! יש עוד משחק!!!! שמעו, אני בבעייה, אחאי שהלכה הבירה – בא לי לעלות על העגלה של מיאמי 😱😱😱😱😱😱😱😱 אני אשן על זה…
😎

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 7:38:25
Reply to  דה שוט

עכשיו הרגת את מיאמי סופית…
אני מוכן לעוד דאבל אור נאת'ינג, לתת לך הזדמנות לשמור על האנונימיות…
קפוץ על עגלת מיאמי,
אני אומר שהלייקרס מנצחים את המשחק הבא.
הולך?

דה שוט
דה שוט
10/10/2020 7:51:05

אני מרחם על רועי והחבורה – הדיסיז׳ן בפריוויו. כמו תמיד. לך תהיה המילה האחרונה בהתערבות. יש לך רקורד מפחיד, חייב להודות

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 7:58:54
Reply to  דה שוט

בחירה חכמה.
נראה לי שאפילו אתה כבר מבין –
קללה כבר הוטלה. נגמר הסיפור.
"בא לי לעלות על העגלה של מיאמי" זה כל מה שצריך…

asaf
10/10/2020 9:24:25

זעקת לאאאאאאא מחרישת אוזניים נשמעת זה עתה בבית משפחת ויינברג…

רועי ויינברג
Admin
10/10/2020 15:55:24
Reply to  asaf

הייתי פסימי רבע שעה אחרי שנגמר המשחק…גם הקרס לא תהרוס את מצב הרוח של ההיט ניישן

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 7:37:49

פרט טריפל דאבל, באטלר עם 47+ דקות. למרות זאת הוא קלע את כל העונשין וביצע את המהלכים הנכונים ביציאה מהטיים אאוטים בסוף.
באיזור ה6-8 דקות לסוף הוא כבר איבד את כל האויר. מזל שספולסטרה הגיב בזמן ולקח טיים אאוטים שהחזירו לו אויר.
גם ההליכות המרובות לקו במשחק עזרו לו.
.
יש דבר אחד מאוד ברור שאני לא מבין למה ווגל לא עושה וזה לשחק יותר דקות עם מרקיף מוריס ו\או לשים את רונדו ללחוץ על באטלר עם הכדור.
10 כמעט עברו מאז שלברון הפך להיות 100 אחוז פוינט פורוורד\גארד וכל מאמן ראה שהדבר הראשון שצריך לעשות ללברון זה ללחוץ אותו.
זה בדיוק מה שהם עשו בהצלחה על הארדן ששיתק אותו לפרקים ובעיקר הוציא לו את הכדור מהיד וזה בדיוק מה שהם לא עשו היום לבאטלר וצריך לומר, בכל הסדרה. שחקן שמשחק 47 דקות ולא נלחץ בהובלת הכדור זה פשוט חוסר ניצול חולשה של היריב.
במשחק הקודם השמירה של מרקיף ודייויס עבדה יותר טוב, רק שהיום דייויס היה פצוע ומוגבל בתנועה ומרקיף שיחק בסך הכל 23 דקות.
רובינסון ואדביו לא מובילי כדור ובטח לא מנהלי משחק. פשוט בזבוז מבחינת הלייקרס.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 7:49:31

חבל שהלייקרס לא ניצחו הלילה היו צריכים לחלק טבעת לנגר אדאביו, לחץ על באטלר, לברון היה ענק התקפית אבל הגנתית פרט למהלך אחד הערב לברון לא שמר עליו בהגנה חבל.
אני לא חושב שרונדו זה פתרון טוב גימי לוקח אותו בפיזיות בשינה לנקודות שהוא אוהב, לברון יותר פיזי ממנו וצריך לקחת אותו (לא הבדיחה דל משחק 3 עם החילופים הרכים).

נתן גולד
נתן גולד
10/10/2020 7:38:31

משחק פשוט מדהים! באטלר ולברון פשוט ענקים. דאנקן רובינסון אס. איזה קבוצה פט ריילי בנה משום מקום. לא נתן כמעט כלום על באטלר מצא יהלומים בשום מקום פשוט בניית קבוצה נהדרת.

מנחם לס
Admin
10/10/2020 7:47:43

עצוב שאף אחד – אף אחד!!! – לא מזכיר שמיאמי שיחקה ללא גורן דראגיץ'!!!! איתו היו מנצחים ביתר קלות.

asaf
10/10/2020 9:25:27
Reply to  מנחם לס

מנחם הוא לא משחק כבר ארבע וחצי משחקים, כולם מודעים לזה ולערכו.

דקסטר
דקסטר
10/10/2020 8:08:54

זה נכון שלברון עשה את הבחירה החכמה כדורסלנית אבל זה למה לברון לא יטפס עוד מדרגה.
מראש לא היה צריך להיתקע בפינה בשביל להוציא את הכדור אלא לחדור מהאמצע, אין שופט בעולם שלא היה שורק פאול
בפיגור נקודה זה מה שצריך, למה ללכת על שלשה.
עד עכשיו לא הצלחתי לחזור לישון מרוב עצבים…

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 8:39:32
Reply to  דקסטר

לברון ניסה לחדור מהאמצע. תתבונן במהלך שוב. דנקן נטש את גרין, באטלר המשיך עם לברון, קראדר ואדאביו ממתינים על סף הרסטריקטד.
כאשר לברון מגיע לצבע, יש עליו את דנקן, באטלר, קאודר, ואדאביו. הבעיה היא שמסירה לדייויס היא מסירה קשה מאוד בגלל שאדאביו הינו לבין דייויס והסל. מה זה משאיר?
מוריס, פופ, וגרין חופשיים על הפרימטר. המסירה למוריס היא מסוכנת, בגלל שקראודר נמצא בנתיב המסירה. לפופ על אחת כמה וכמה. גרין מקבל את הכדור פנוי לגמרי על הטופ אוף דה קי עם 9.1 שניות לסיום. הוא לוקח את השלשה, ומחטיא. לטעמי, מסירת המשך לפופ בפינה הייתה עדיפה בהרבה (איגודאלה התחייב למהלך, מה שהיה משאיר את פופ באחת הזריקות הנוחות שיש בספר, עם דייויס ולברון מתחת לסל למקרה של החטאה), אבל זה ניט פיקינג.
מה שמוריס עשה עם 5 השניות האחרונות, זה כבר בכלל משעשע…

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 9:09:57
Reply to  דקסטר

.

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 9:15:54

(קרדיט לדביר בשן)
.
ניתן לראות בבירור עד כמה פנוי גרין.
.
צריך לציין –
א. המסירה, לא משהו. אפשרה להגנה לחזור לכיוונו של גרין.
ב. ההחלטה של גרין לזרוק, לטעמי לא נכונה. בזמן שקיבל את הכדור, איגודאלה רץ לכיוונו. עוד מסירה אחת לפופ בפינה הייתה מסדרת ללייקרס ניסיון קליעה טוב יותר (אחד מהמצבים הטובים ביותר שאפשר לקבל במשחק כדורסל – מבט חופשי מהפינה).

asaf
10/10/2020 9:26:59

אשכרה קולדוול פופ עמד כל כך חופשי וגרין לא העביר עוד מסירה? מודה שבזמן אמת לא קלטתי את זה. .

דקסטר
דקסטר
10/10/2020 12:32:10

ברור שלברון עשה את הבחירה הנכונה הכדורסלנית במצב הזה כמו שאמרתי קודם.
אבל בחייאת.. חוץ ממנו אף אחד לא היה קרוב לתפקד במשחק הזה.
ישנם משחקים שזה רק הסופרסטאר מול סופרסטאר ראש בראש, הוא יכל לזרוק גם מבחוץ והיה מספיק זמן על השעון.
.
אני באמת לא רוצה שדני גרין ינצח את הסדרה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

לא מבין מה אתם רוצים מלברון או מווגל – הגיעו למצב של זריקה פנויה לחלוטין מידיו של שחקן עם קליעה (לא הווארד) שמנוסה במעמדים כאלה. לפעמים זה פשוט לא נכנס. ועם כל הירידות על גרין הוא לא כזה מחמיצן.

דקסטר
דקסטר
10/10/2020 8:22:43

הבעיה שהם מיאמי רצו את המצב הזה.
זריקה מכריעה אצל גרין

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  דקסטר

כי כל האפשרויות האחרות היו גם הן גרועות למיאמי, ובכל מקרה מדובר בהימור. גם כשהוא מצליח הוא עדיין הימור. הפעם ההימור הצליח וגרין החטיא, בפעם הבאה יכול להיות ההפך, ואז מה נכתוב? איזה נאיביים המיאמי האלה שאיפשרו שלשה פנויה ברגע המכריע של העונה? לא חושב שיש כאן פתרון בית ספר, לאף אחת מהקבוצות.

וניל טרופי
וניל טרופי
10/10/2020 8:37:23

הפסד ראשון בפלייאוף עם המדים של בלאק ממבה.

NFS
NFS
10/10/2020 9:26:40

דני גרין – כל הכבוד! ידענו שאפשר לסמוך עליך.
.
אדאביו- למזלו ההיט ניצחו, הוא שיחק מאוד מפוזר, כשהעיקר היה לשכוח את דיוויס מתחת לסל ללא סיבה לקראת הסוף.
.
ושוב – באטלר. ענק. רובינסון – נהדר.

asaf
10/10/2020 9:28:26

דני גרין וקראודר מאזנים אחד את השני מי מחטיא יותר שלשות פתוחות..הפעם ההחטאה של גרין הייתה קריטית.

Smiley
Editor
10/10/2020 10:17:02

באטלר בעוד טריפל דאבל לפנתיאון. סדרה מופתית שלו.
מרשים מאוד שאת הנקודות שלו הוא עושה בשטף של המשחק וכמעט ולא מכריח זריקות. הוא קודם כל מתרכז בניהול המשחק ואסיסטים לקלעים שסביבו. הוא לוקח על עצמו אם הוא מקבל מיסמצ'.
בנוסף, הוא חייב לקחת את הזריקות לשלוש כדי להוות איום מבחוץ. ככה השומר יצא לעיו והוא יוכל לחדור ביותר קלות, שזה הכוח העיקרי שלו (כמובן שעם דיוויס הארוך עליו זה מקשה כי הוא עם ידיים מספיק ארוכות לחסום את הקליעה ולהיות במרחק מספיק גדול גם לשמור על החדירה).
בנוסף, עצם העובדה שמיאמי משחקים עם שלושה קלעים מסביב לבאטלר ואדביו, שכל הזמן בתנועה, מקשה על העזרה של הלייקרס לעזור עליהם.
.
נאן היה היום האקס פקטור מהספסל. היה מצויין בחצי הראשון ונתן נקודות חשובות כדי לשמור על היתרון של ההיט.
אדביו היה יחסית חלש. הוא חייב לשים את הקטנות האלה מתחת לסל. לשים את הסל עם כל הקטנות שהוא מקבל. יותר מדי החטאות לא מחויבות היו לו מתחת לסל.
.
הרוטציה של ההיט ירדה היום ל-7 שחקנים. כאשר ספולסטרה סוחט כל טיפת משחק מג'ימי. נראה איך זה ישפיע במשחק 6.

Smiley
Editor
10/10/2020 10:24:04
Reply to  Smiley

בנוסף, דנקן רובינסון עם נעלי תכלת תפר היום 28 נקודות… אולי העובדה שזאת הנעל KD12, של דוראנט שהוא סקורר עליון מאזנת את צבע הנעל…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

אכן מאזן

NFS
NFS
10/10/2020 10:31:11

אגב, זה היה המשחק הראשון העונה ששודר בטלוויזיה הסינית (עבר יותר משנה מאז המשחק האחרון).

Zivo
10/10/2020 10:38:12

סיקור נהדר. משחק לפנתאון. תגובות שכיף לקרוא. חג שמייח ג'ימי

Zivke
Zivke
10/10/2020 10:56:20

אפשר להוריד את האולי מהמשפט הראשון בסיקור – בפירוש המשחק של הבועה!
כבר מזמן לא נהניתי לטעות לגבי קבוצה/ספורטאי כמו העונה עם מיאמי

Berch
10/10/2020 10:57:29

סיקור משובח למשחק ענק
איזה כיף עם הקפה של הבוקר
לא מזלזלים בלב של אלופים (ריילי… אני מדבר עליך)
🙂

אבג
אבג
10/10/2020 11:32:41

משחק ענק אין ספק. דני גרין היה צריך לשים את זה אבל האיבוד של מוריס זה לחץ נטו.
הבעיה העיקרית של מיאמי היא הבעיה שהיתה לקבוצות שהגיעו מהמערב נגד מייקל. עד שאתה קולט איפה אתה כבר שתיים אפס. ןאז אפילו סדרה שקולה נגמרת בשש משחקים

אבג
אבג
10/10/2020 11:39:31
Reply to  אבג

התכוונתי לפיניקס וסיאטל. השאר היו פשוט יותר חלשות

עגל
עגל
10/10/2020 11:39:55

ב 5:00 בבוקר:
"באטלר מנגב היום, הואבקצב של טריפל דאבל מפואר.
רק שישאר לו כוח לרבע הרביעי.
המשחק הזה יזכר הרבה זמן והולך לקראת סיום אפי."
.
המהלך של הלייקרס בסיום לא היה מושלם אבל המסירה לדני גרין מוצדקת, אתה מת וחי על קליעה/החטאה. אם זה היה נכנס היינו אומרים שלברון גאון וגרין הוא פקסון.
ושמישהו יסביר לי למה מה שמוריס עשה כל כך טיפשי? הוא זרק לסל ולא היה להם פסק זמן לקחת

אבג
אבג
10/10/2020 11:55:34
Reply to  עגל

למוריס היה זמן על השעון ונראה שניסה למסור פשוט מסר לא טוב. לא טיפשי פשוט ביצוע גרוע בגלל לחץ.
נגד דנבר קארוסו שם את זה וניצחו. גם לדעתי מהלך נכון.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 11:58:29
Reply to  עגל

עגל זה גרין, האיש לא פוגע אפילו בקרש של השירותים שהוא משתין, אם יש שחקן אחד בליגה שאני יודע שיחטיא את הזריקה החשובה, שיאכזב אותך ברגע האמת, שייפשל זה גרין.

עגל
עגל
10/10/2020 12:09:36

די נכון. אבל זה עדיין המהלך הנכון. שים לב עם זאת שהמסירה של לברון היתה גרועה מהרגיל אצלו, הכדור הגיע נמוך מדי לגרין.
הלייקרס היו צריכים לתכנן אולי מהלך אחר.

NFS
NFS
10/10/2020 13:21:10
Reply to  עגל

הטענה העיקרית נגד גרין היא שהיה מספיק זמן על השעון לחדור ולהוציא ל-kcp בפינה או למישהו אחר.
ועדיין, אם זה היה נכנס זה היה מהלך לגיטימי.

עגל
עגל
10/10/2020 14:33:33
Reply to  NFS

זה גם נכון

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 12:55:28

על פניו זה מהלך נכון להוציא לצלף כדור ל3,אבל חייבים להסתכל מי הצלף ומה ההיסטוריה שלו ברגע שאתה מוציא לגרין ידעתי שהוא יחטיא אין לו את זה לרגעים הגדולים האיש אסון 5-6 שנים , אני גם לא בטוח שזה המהלך הנכון ביותר ש1 הפרש וחושב שיוכל יכל לסרטט מהלך טןב יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גרין דווקא צולף אבל פחות מהאמצע ה3 או בסביבתו אלא יותר מהחצאי פינה והפינות

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 14:43:01

מתי גרין שם קלעה חשובה ב5 שנים האחרונות? האיש מחרב סדרתי תשאל את פופ, אני בטוח שהעלה לו צחוק קל על שפתיו ברגע שהוא ראה את הכדור מגיע לגרין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה פתאום גרין יכול לשים אותם. היחיד שיחטיא ודאי זה קארוסו כל זמן זהוא על המגרש זה נכס להיט אוויר בהגנה ובהתקפה. בכלל קארוסו ודוויט זה הרכב חלומי להיט

עגל
עגל
10/10/2020 12:08:03
Reply to  עגל

צפיתי שוב "במהלך" של מוריס, נראה לי שהוא בעצמו לא החליט אם לזרוק או למסור . . .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

מהלך גאוני זה היה הוא מסר לאחד הפרשים כנראה שהיה אמור לעמוד שם

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אז אתם אומרים שהיה משחק שהיה קצת יותר שווה לראות? טוב, אז אולי נעשה טובה ונראה. אף פעם לא האשימו אותי שאני לא אוהד הצלחות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קליי קרי היום הגיע עם 7 שלשות גם השיקצה קלע שלשות כמו סטפן. גימי קיבל קליר פאת כל הקלאץ מביך ממש במהלך האחרון איזה קליר פאת המלך נתן לו 😂😂😂😂.
הלייקרס העלו את דוויט שיגרום לכמה הרחקות בהיט ויורחק בעצמו. זה צעד גאוני. אני לא מבין איך לא מעלים את אוליניק שיוציא לו איזה זרוע בשקט או את המעודדת. הוא לא שייך לענף רק מכות ולנסות לגרום להרחקות מישהו צריך ללמד אותו לקח אחד או שניים.
במצב 96 94 להיט הפרשים ניסו לוודא גביע למלך בכל הכוח איזה סדרת שריקות 😂😂😂😂איכשהו גימי לא נכנע בזכות הקליר הפאת.
לא נורא משחק הבא הלייקרס ינגבו ואם יקרה איזה טעות או לא כולכם יודעים מי הולך לשפוט בגיים 7 ולוודא לייקרס סקרמנטו 2.

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 14:06:42

רופא אליל,
מאמן אליל,
ועכשיו גם שופט אליל…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפ, כל אלו אליל לגמרי. מה הראייה במשקפיים לא טובה?

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 14:51:21

מצאנו משהו שאתה קלולס בו יותר מבפרשנות של הפוליטיקה האמריקאית. כללי השיפוט ב-NBA.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

"אדביו סנטר טופ 3 בליגה" יש אנשים שבאמת אמרו את זה. זה יותר טוב מ"קייל לאורי גארד טופ 6 בליגה" ו" קארוסו גארד מגן טופ 5 בליגה" 😂😂😂😂😂😂
היום אפילו קאפלה היה מתבייש איזה החטאות של לייאפים ודאנק אפילו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אגב פילי העדיפו שנה של ברט בראון מאשר 5 שנים של גימי 😂😂😂😂😂 הנהלה חכמה ומצויינת.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 13:45:51

בוקר טוב שמעון, אדאביו זה מטלית הם לא מבינים שבמזפח להגיע לאולסטאר מעמדת הסנטר גם אני ואתה יכולים אם טיפה פרסום, אדאביו היה צריך לקבל טבעת מהלייקרס אפ היו לוקחים אתמול, היה הMVP שלהם ביחד עם השיקצה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 14:01:56

אדביו פשוט אפס מאופס.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 14:46:42

קאפלה משודרג לא יותר זה גם התקרה שלו, להביא לו כסף גדול כמו להראל זה טעות נוראית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה מתחת לרמתו מה שנקרא השתנמך ברמתו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

במזרח גיא סנטר טופ 2

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 14:19:43

אני מנסה למצוא תירוץ שיסביר למה לברון לא הלך לסל בשביל הגרופיז של לברון.
כל הזמן מספרים לנו שהוא הGOAT, אי אפשר לעצור אותו ושוהוא תותח וזיין.
and yet, הוא אף פעם לא לוקח את הזריקה האחרונה.
אני רק יודע, שאם הקבוצה השניה מוכנה לתת לך זריקה מסוימת שוב ושוב ושוב, אז הזריקה לא טובה.

עגל
עגל
10/10/2020 14:36:43

שאזכיר לך את בלאט ו I scratched it?
ומה הקשר בין גואט לבין לקחת את הזריקה האחרונה, קארים היה לוקח את הזריקות האחרונות?

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 14:41:13
Reply to  עגל

כן קארים היה לוקח את הזריקות האחרונות, תמיד גם סרטטו לו גם מהלך לזה (מציע לך לראות את הסדרה 30 על 30 של הלייקרס), לברון אף פעם לא לקח את הזריקה האחרונה, כוכב על גם היה לוקח את השחקן של היריבה ומשתק אותו, אתה מדמיין את מייקל וקובי נותנים לבאטלר לחגוג ושומרים על קראודר?

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 14:47:42

ברוך,
ההייטריות מוצאיה ממך שטויות, שזה לא להאמין.
לברון אף פעם לא לקח את הזריקה האחרונה?
.
שאלת טריוויה –
למי יש יותר סלי ניצחון על הבאזר בפלייאוף:
לברון, קובי, או ג'ורדן?

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 15:03:20

כמה יש לו בגמר? כמה טבעות יש לו? שוב מייקל וקובי לא היו מגיעים למצב כזה ושהגיעו ידעו לנצח, לברון פעם אחר פעם פחד פעם זה היה ריי אלן שהציל אותו , פעם אחרת זה היה קיירי ארווינג

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 15:37:44

בפיינלס יש לו יותר זריקות סופר קלאצ', ויותר סלי סופר קלאצ' מלקובי.
.
איך הטבעות קשורות לזה? שוב החלטת לשנות נרטיב?

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 15:42:56

רגע אתה לא זה שמשווה אותו לגורדן בכל הזדמנות ? לא אמרת שקובי לא בדיון , כמה נוח לשנות טענה יקירי, זה שמייקל לא הגיע לאותם כמות הזדמנויות וניצח את המשחקים קודם זה אומר שלברון קלאץ יותר ?

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 15:57:20

ברוך,
להכניס מילים לפי לא הופך אותך לצודק יותר, רק לדמגוג.
את ג'ורדן השוואתי רק לקארים.
.
אני מעולם לא טענתי שלברון קלאצ' יותר מג'ורדן. אני כן טענתי שטיעון הקמפוס הוא נטו דמגוגיה של הייטרים. העובדות מדברות בעד עצמן.

חגי "התותח" ניסני
Editor
10/10/2020 16:23:54

כן גיא? וכמה כאלו יש ללברון במשחק 5? וכמה נגד מיאמי? קובי גם כשהחטיא ידע להחטיא למקום שהנגרים היו יודעים לקחת ריבאונד התקפה

dvir
dvir
10/10/2020 16:51:00

קרים קלע סל ניצחון במשחק 6 בגמר 74 מול בוסטון וכפה משחק 7

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 14:49:17
Reply to  עגל

אם קארים היה מסוגל לייצר לעצמו את הקליעה מהinbound ועד לזריקה – בהחלט כן.

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 14:45:20

ועדיין,
יש לו בפלייאוף יותר קליעות ניצחון על הבאזר מלג'ורדן וקובי יחדיו.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 14:47:20

וכמה משחקים יותר יש לו?

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 14:49:32

אתה צוחק? אתה ברצינות טוען שללברון יש יותר משחקי פלייאוף מלקובי ולג'ורדן יחדיו???

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 14:56:45

לא כמובן שלא, שוב לא ענית לי על השאלה אתה זוכר כוכב שלא לוקח את הזריקה האחרונה פעם אחר פעם בגמר?

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 15:03:37

הגיע הזמן שתגבה את השטויות שאתה כותב בנתונים.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 15:26:09

בוא באהבה יקירי ,אם כבר הזכרנו את מייקל שאתה כל כך אוהב להשוות את לברון אליו, למייקל יש 18 זריקות קלאץ בפלייאוף ( זריקות שמנצלות משחק ב24 שניית האחרונות בפלייאוף)
מתוכן 9 נכנסו 50 % רובם הגדול זריקות רעות על שומר, מייקל ידע לנצח משחקים לברון ג’יימס הרבה פחות

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 15:40:46

שב"רניק יקר,
מתי ראית אותי משווה את לברון לג'ורדן?
זה שהוא יושב לך בראש, לא קשור אליי.
אני אשמח למקור הסטטיסטי עבור נתוני ג'ורדן.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 14:53:10

גיא תגיד לי אתה אתה זוכר את קובי זל מייקל… נחים בהגנה ולא שומרים על כוכב היריבה, שמפרק אותם? לברון היה אדיר אתמול אין ספק אבל הוא מפחד לקחת את הזריקה האחרונה בגמר, האשמה הרי לא נופלת עליו הוא עשה את ״המהלך הנכון״ ניצחו זה בזכות המסירה שלו הפסידו זה בגלל גרין . הלייקרס בהחלט יכלו לתכנן מהלך טוב יותר היה 1 הפרש, זריקה של גרין מ3 מאמצע זה זריקה שמיאמי חותמים עליה כל יום .

מה קרה לשחקן הגנה טוב?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 14:57:40

מסכים עם כל מילה.
זריקה שהיריבה מוכנה לתת לך, שלא לומר רוצה מאוד שתקח, היא לא זריקה שכדאי שתקח.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 14:55:09

גיא, אתה יכול להיות לברון פאן ועדיין לבקר את המהלך הזה.
השופטים היו בלחץ בסוף המשחק וגם ככה כל מהלך נגמר בעבירה.
איזה סיבה יש ללברון לא לזרוק?
אתה יודע בדיוק מה הסיבה.
הוא יודע שהוא יקבל דאבל וטריפל טים, הוא 2.06 ורואה את כל המגרש למרות השמירה, מוצא את דני גרין והנה הוא מצא שחקן פנוי אז הוא פטור מביקורת כי "זה המהלך הכי נכון".
לברון כמו כל אחד שראה את המשחק יודע שאם הוא הולך לסל זה נגמר בעונשין לכל הפחות.
אבל הוא מפחד לקחת את העונשין בדקות האלה (למרות שהיה לו משחק של 7-8 או יותר טוב מזה, הוא החטיא רק זריקת עונשין אחת).
.
אני באמת לא רואה סיבה במשחק כזה, בטח כשרק הוא ודייויס מתפקדים, לא ללכת לסל.
ואם זה היה רונדו שם לשלשה?
אם זה היה הווארד?
גם אז זה היה נחשב למהלך הכי טוב?
כן, זה המהלך הכי טוב של לברון כדי לצאת מדי חובה.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 14:59:08

לברון היה אדיר אתמול אין ספק אבל הוא מפחד לקחת את הזריקה האחרונה בגמר, האשמה הרי לא נופלת עליו הוא עשה את ״המהלך הנכון״ ניצחו זה בזכות המסירה שלו הפסידו זה בגלל גרין. כל הקריירה שלו זה ככה .
הלייקרס בהחלט יכלו לתכנן מהלך טוב יותר היה 1 הפרש, זריקה של גרין מ3 מאמצע זה זריקה שמיאמי חותמים עליה כל יום. קובי מייקל …
.
מה לגבי ההגנה איזה כוכב לא לוקח את השחקן הכי טוב של היריבה ומתחבא על קראודר?

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 14:59:44

לקחת זריקה רעה רק בשביל האגו, זה מטופש. לברון שיחק מול טריפל טים, ויצא שחקן פנוי לחלוטין. הוא עשה זאת במהלך כל הקריירה שלו, וזה לטעמי חלק ממה שהופך אותו לשחקן טוב כל כך. באחד על אחד הוא צריך לקחת זריקה. כאשר ההגנה מתכווצת ככה לעברו? ממש לא.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 15:06:40

לסחוט עבירה, לסרטט מהלך אחר , 1 הפרש 24 שניות ודני גרין מה3 זה הזריקה הטובה ביותר שמוח הכדורסל הבלתי עציר הצליח לתכנן? מהלך שמיאמי וכל אוהד בעולם ידע

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 15:08:03

די נו.
במהלכים האלה בסוף המשחק עם לברון אתה פשוט יודע שהוא לא יקח את הזריקה.
לא משנה איך מסתכלים או מנתחים.

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 15:14:32

אני חוזר לשאלה ששאלתי את ברוך –
למי יש יותר באזר ביטרים בפלייאוף? ללברון, לקובי או לג'ורדן?
למי יש יותר סלי "סופר קלאצ' בפלייאוף? ללברון או לקובי? (דקה אחרונה פיגור עד 3 או שוויון)

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 15:15:04

אני מתקן –
למי יש יותר סלי סופר קלאצ' בפיינלס?

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 15:27:50

בוא נעשה את השאלה נכונה כי אתה הופך אותה כדי שתתאים לנרטיב , למי יש יותר סלי קלאץ בפלייאוף (24 שניות אחרונות) הסל זה לנצח משחק ? לברון או מייקל מה האחוזים של שניהם בזריקות האלה מאיפה באו ובכמה הופעות?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 15:43:21

למי יש יותר סלי סופר דופר קלאץ' במשחק כשמזג האויר היה 29 מעלות באולם והיום היה יום רביעי?
.
כמה זריקות של לברון ניצחו סדרה?
כמה זריקות של לברון הביאו אליפות?
.
ולמה אתה מגיע לנקודה הזו?
מיאמי מוכנה מעכשיו והלאה במשך כל משחק לשחזר את המהלך הזה ולתת לדני גרין גם עוד מטר קדימה לזרוק.

NFS
NFS
10/10/2020 15:43:55

גיא, ברוך הלך ליוגה.
העובדות בלבלו אותו קצת, הוא צריך לשנות נושא.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 15:29:12

בוא נעשה את השאלה נכונה כי אתה הופך אותה כדי שתתאים לנרטיב , למי יש יותר סלי קלאץ בפלייאוף (24 שניות אחרונות) הסל זה לנצח משחק ? לברון או מייקל מה האחוזים של שניהם בזריקות האלה מאיפה באו ובכמה הופעות?
למייקל 9 מ18 ל50% אחוז שרובם זריקות על שומר מחצי מרחק לברון ג’יימס הזריקה הגדולה האחרונה שלו הייתה בשלהי 2015

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 15:49:06

שוב מחליף נרטיב. זה התחיל ב-לברון מפחד. עכשיו זה – לברון הוא לא ג'ורדן…
.
טוב, היות ומעולם לא עסקתי בהשוואה,
קצת קשה לי להבין את הפואנטה.
מה שעובדתית אני יודע, זה שלברון לקח המון זריקות בקלאצ', בפלייאוף בכלל, ובפיינלס בפרט.
אני גם יודע שיש לו יותר באזר ביטר בפלייאוף מלכת שחקן אחר בתולדות הליגה.
מפחד…

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 15:51:19

יודע מה בוא נעשה השוואה אתה מסכים שקובי לא היה הכוכב הראשי בחלק מהשנים שלו בפלייאוף? שהסגל ששיחק לידו הרבה יותר חלש מזה של לברון?
לברון פעם אחר פעם לא זורק זריקה אחרונה, לא משנה איך אתה מסובב את זה כדי לא לצאת אשם

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 15:53:44

שוב –
יותר באזר ביטר בפלייאוף מלכל שחקן בתולדות הליגה. 5 כאלו לניצחון, אחד לשוויון.
זה שחקן שלא זורק…
.
די ברוך, אתה מביך את עצמך.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 16:02:27

שיש לו את כמות המשחקים הגדולה בפער,שחלק עיקרי מן השחקנים ניצחו את המשחקים הרבה קודם ואז לא הגיעו לקלאץ .
שוב איזה זריקה גדולה שלו אתה זוכר? מתי הייתה לו זריקה משמעותית בגמר?
האחרונה הייתה מול שיקגו ברבע גמר המזרח ב2015, לברון פעם אחר פעם נותן את הכדור לאחרים ״ מהלך נכון״ שכל קבוצה רוצה .

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 16:46:20

יש לך זיכרון קצר, ברוך. תחשוב 2018, תגלה 2 כאלו במשחק 1 (תרתי משמע)

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 15:02:33

החלפת נרטיב, ברוך?
לא הצליח הטיעון האפשרי של "מפחד" אז אתה מחליף לטיגון הדמגוגי הבא…

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 15:51:39

יואש,
אתה כותב ש-"אתה יודע שלברון לא ייקח את הזריקה",
אבל יש לו יותר באזר ביטר מלכת שחקן בתולדות הליגה.
אתה באמת לא מזהה את הדיכוטומיה?

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 16:02:08

שיש לו את כמות המשחקים הגדולה בפער,שחלק עיקרי מן השחקנים ניצחו את המשחקים הרבה קודם ואז לא הגיעו לקלאץ .
שוב איזה זריקה גדולה שלו אתה זוכר? מתי הייתה לו זריקה משמעותית בגמר?
האחרונה הייתה מול שיקגו ברבע גמר המזרח ב2015, לברון פעם אחר פעם נותן את הכדור לאחרים ״ מהלך נכון״ שכל קבוצה רוצה .

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 16:10:20

אתה רציני?
כבר שכחת את הסל שקבר את טורונטו ב-18'? את הסל שקבר את הפייסרס ב-18'? את הדקה האחרונה במשחק 1 מול גולדן סטייט בפיינלס של 18'?
.
מתברר שהייטריות פוגמת בזיכרון…

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 16:25:53

מול אינדיאנה וטורןנטו הואמשיחק אולה.
אבל זה היהמגג בסמיס, זה בגמר.
.
ובגמר – במהלך האחרון לפני ההארכה הןא זרק את הכדור להיל.

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 16:37:31

לג'ורדן נתת קרדיט על אותן שניות לפני הסיום, אבל לברון שקלע 2 סלי קאלצ' אדירים באותו משחק 1 ב-18', אתה בוחר שלא? היל הלך לעונשין, ויכל לנצח. החטיא אחת. אנחנו מדברים על שחקן מנוסה שיודע לקלוע מהעונשין.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 16:45:22

נתתי קרדיט, רק שהאצבעות השמנות שלי בידייפ לחצו על אותיות אחרות.
.
לברון שיחק אותה מול אינדיאנה וטורונטו, אלה היו מהלכים ענקיים.
אבל זה לא היה גמר. גם לא גמר קונפרנס.
וזו בדיוק הנקודה.
ככל שהמעמד גדל, כך הסיכוי שלברון יקח את הזריקה האחרונה פוחת.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 16:08:55

בכלל לא.
.
אתה נתפס לבאזר ביטרס, וזו החלטה לא אובייקטיבית:
קח את הזריקה של מייקל ב98: חוטף את הכדור ומתחיל את הפוזשן עם בערך 18-19 שניות לסוף כאשר שעון הזריקות לא רלוונטי. הוא יכל לאכול את השעון ולהסתכן בטראפ שיגרום ללחץ ואולי לאיבוד או קבלת החלטות לא נכונה. ואז, עם בערך 6 שניות לסוף הוא מנצח את המשחק. הוא לא אכל את השעון, אבל ניצח את המשחק. אתה רוצה להגיד לי שזה פחות טוב מבאזר ביטר? אני טוען ש HELL NO. אני תמיד אעדיף זריקה טובה אחרי מהלך מתוכנן שלי ולא משהו בלחץ אטומי של זמן.
במצב כזה שתי האפשרויות טובות – להוריד את כל השעון או להוציא זריקה טובה יותר בזמן סביר.
.
לגבי לברון
אנחנו בעונה הסדירה?
אנחנו בסיבוב הראשון?
אני לא אומר את הדברים האלה כדי להכנס בו. אני פשוט מציין עובדה – במשחקי גמר יש לו נטיה to defer.
ושוב נחזור לאותה נקודה שנכתבה על ידי הרבה צייצני טוויטר לפני – דני גרין, הקר, בסוף המשחק? לא.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/10/2020 16:10:31

בדיוק יואש

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 16:19:30

וגיא, עם כל הכבוד ליכולת המרשימה שלך להביא סטטיסטיקות (באמת), אתה הרבה פעמים משתמש בה כדי להוכיח נקודה לא נכונה.
באזר ביטר הוא נתון סטטיסטי שיותר קל להוציא ובעיקר להגדיר מאשר זריקה כמו של ג׳ורדן. איך תקרא לזה? באיזה דאטאבייס תמצא את זה? ״זריקות מסיימות משחק שאינן באזר ביטרס״?
.
אתה יודע גם מה עומד מאחורי הטענה שלי ללברון?
לא שהןא לא מסוגל ללכת ולסיים את המשחק, אין לי ספק שהוא יכול וגם בהצלחה יתרה.
אבל מה שעומד מאחורי הבחירה של לברון לא לזרוק תקוע עמוק עוד ב2011 ובשדים שלברון לא התגבר עליהם עדיין.
ה״מה יגידו אם אחטיא״, ה״שוב לברון מחויא עונשין קריטי״.
אז מה הוא עושה? מהלך שהוא בתור לברון מרוויח ממנו מוניטין, וכל הקבוצה מפסידה, כי נתת לפאקינג דני גרין במשחק נפל לזרוק את הזריקה האחרונה.
הדבר האחרון שמיאמי רצו זה שלברון ילך לסל או יזרוק. לשמחתם, זה גם היה הדבר האחרון שלברון רצה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
10/10/2020 17:02:47

אתה חושב שלברון חושב על זה בעשירית השניה שהוא נמצא בצבת של 3 שחקנים?
אין לו זמן לחשוב על זה. הוא בקושי שחרר כדור לגרין.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 17:36:26

אני יודע שלברון לא רוצה להיות על הקו כשהמשחק על הכף.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
10/10/2020 20:35:36

חביבי, היתה החלטה, תעלה לסל ואם אתה סגור תוציא למי שחופשי. לברון התחרט שם ברבע שניה והלך על פלן בי לשחקן הפנוי. הבעיה היתה השחרור שלא הגיע לגרין כמו שצריך והשאר הסטוריה.

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 16:26:30

אתה זוכר את משחק 1 בפיינלס 18'? לברון היה אדיר, גם במאני טיים. 2 סלים (אחד + עבירה, כאשר הוא קולע את העונשין) בדקה האחרונה של המשחק.
זוכר את הפיינלס ב-13'? כולם זוכרים את ריי אלן, ובצדק. בל בלי שלשה של לברון 20 שניות לסיום, לא הייתה אותה זריקה של אלן. דרך אגב, רב' ההתקפה של בוש היה אחרי ניסיון קליעה של לברון מ-3 8 שניות לסיום.
את משחק 7 באותה סדרה, אתה זוכר?
28 שניות לסיום המשחק, וההפרש הוא רק 2 למיאמי. לברון עולה למיד ריינג' שקובר את הספרס וגומר תא הסדרה (אחר כך הוסיף עוד 2 מ-2 מהעונשין).
.
בבקשה, דוגמאות רלבנטיות מהפיינלס, מהמאני טיים של המאני טיים.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 16:41:54

ב2018 הוא מסר להיל ואז קיבלנו את השאקטין הפול של העשור מאת גייאר סמית.
יפה שציינת אתה החטאה של לברון שהובילה לריבאונד שהןביל לסל.
.
ב2013 לברון בהחלט היה מצוין בכל אספקט, כולל קלאץ׳ ומאני טיים.
אבל הרחקת עד לשם….
.
בכל מקרה אל תפספס את הנקודה: לברון היום היה חייב ללכת לסל. אולי nba2k זה יהיה המהלך הנכון להןציא לגרין.
אבל עם שופטים שמכבדים שחקנים, עם המדחק המדהים שהןא נתן ובעיקר נוכח העובדה שדני גרין הוא לא סטף קרי- מיאמי תחתום על זה עוד 100 מתוך 100. מה שחשןב זה לא רק איזה זריקה אלא מי לוקח אותה.

גיא הירוק
Admin
10/10/2020 16:45:05

בנקודה הזו, אני פשוט לא מסכים.
ללכת אחד על 3 עם הראש בקיר מוביל באחוזים גדולים יותר להחטאה מאשר מסירה לשחקן חופשי.
מה שכן, בהחלט יכול להיות שנכון היה לתת לרונדו להתחיל את המהלך, מה שהיה מאפשר תרגיל בסופו לברון/דייויס היו זוכים לזריקה סבירה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 16:50:39

בדיוק.
ועל זה האשמה על ווגל ולברון.
אין למיאמי שום סיכוי למנוע את הכדור מלברון או דייויס בסוף המשחק.
הם ישמרו את שניהם מקדימה, ושניהם גבוהים וארוכים יותר מהשומרים שלהם.
.
איך שלא תהפוך את זה, המהלך שכן יצא בסוף מנקה את לברון מאשמה על החטאת לייאפ/ג׳אמפ/עונשין ובמקרה הטוב הופך אותו לגאון ותותח שמצא במסירה אל השחקן הפנוי.
.
זו הסיבה שהוא לא קילר ברמה של קובי ובעיקר מייקל. לא בהכרח כי הם יסגרו את המשחק והוא לא, אלא כי הם יקחו את הכדור האחרון וינסו לסיים את המשחק בעצמם, לא יפחדו להגיע לעונשין ויתמודדו עם ההשלכות.
לברון רוצה להנות מכל העולמות.

dvir
dvir
10/10/2020 16:57:25

לא ברור מה התלונות על לברון . לברון חדר לסל קפצו עליו 4 שחקנים אם היה ממשיך היה מאבד את הכדור אז הוא מסר לגרין שהיה לבד. גרין קיבל את הכדור 6 שניות לסוף במקום לזרוק הוא יכל גם לזרוק את השומר שלו שרץ אליו לחדור פנימה ולמסור למי שעמד בצד לשלשה פנוייה ( גם הזריקה הייתה זריקה חופשית אז ההחלטה לזרוק הייתה טובה). בכל מקרה הוא החטיא ומוריס לא ברור מה עשה. גם מייקל נעזר בפאקסון וקר שיקלעו את סלי הניצחון אז אל תבלבלו את המוח. בשלשה של אלן לברון לקח אחראיות הוא זרק שלשה אחת לפני ולקלע אותה ואז בהתקפה הבאה זרק שלשה החטיא בוש לקח את הריבאונד ואלן קלע. גם במשחק 7 ב2013 לקח את הסריקה החשובה במשחק מחצי מרחק וקלע אותה והביא אליפות למאימי. גם ב2016 הוא קלע את הנקודה האחרונה במשחק איך אפשר לא לקרוא לו שחקן שבורח מאחריות?

עגל
עגל
10/10/2020 17:47:22
Reply to  dvir

אין תלונות על המהלך עצמו. זה הנראטיב, ההייטרים חיפשו משהו להיתפס אליו אחרי משחק כל כל טוב

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 20:07:38
Reply to  עגל

המהלך עצמו היה גרוע.
היה המון זמן על השעון, במקום להוריד אותו ולחדור לסל, או לתת לרונדו למצוא את לברון\דייויס קרוב לסל.

אהרון שדה
Editor
10/10/2020 19:19:34

ישששששששששששששששששששששששששששששש
מיומנו של דתי שרק עכשיו יודע תוצאה.
אני מקווה שאמצא קשר בין חגיגת ההקפות בשמחת תורה והאושפזין בסוכות לבין סדרת הגמר
יש כידוע 7 אופשזין …( והמלך הוא האחרון שבהם )
ויש 7 הקפות בשמחת תורה שהאחרונה היא המלכות
נקווה שנזכה גם ל 7 משחקים והאחרון שיילך למיאמי 😏

צ'יקו
Admin
10/10/2020 20:44:21

לגמרי. ההרגשה הזאת אוכלת בי מאז שקמתי ב5 בבוקר מלחץ של מי ניצח. כל השבת אני מפנטז על משחק חלומי של מיאמי שנותן ניצחון.
עשינו הבדלה וישבתי לראות תקציר מורחב מבלי לדעת את התוצאה(אישתי כבר מכירה את הנוהל של משחקי שבת) הבת עלתה והתיישבה לידי כדי לראות, האשה הצטרפה ואיזה מתח, הלב שלי פרפר ברגעי הקלאץ. איזה מלך הבאטלר הזה. איזה סיום מוצלח לחג

אהרון שדה
Editor
10/10/2020 21:30:51
Reply to  צ'יקו

כל הכבוד שאתה מוסיף עינוי על עינוי ועוד מוותר על תוצאה במוצ"ש …
אני זוכר את העינוי מול צסק"א בפיינל פור 2014 …שהיה האחרון בסדרת עינויים
מי שלא יודע מה זה לא לדעת תוצאה לא יודע מה זה עינוי ספורטיבי מימיו .

onetwo3
Editor
10/10/2020 20:10:36

לא חושב שמישהו הזכיר את התרומה המדהימה של קנדריק נאן.
בלעדיו ההיט לא היו מנצחים.
זה היה מרשים בעיניי, ולא צפוי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
10/10/2020 20:19:07
Reply to  onetwo3

נכון, אבל הוא גם עלה למיאמי בלפחות 6 נק.

עמיחי קטן
Admin
10/10/2020 20:31:57

אחרי צפייה בתקציר מורחב:
1. באטלר היה ענק. גם רובינסון. וגם נאן היה טוב.
2. לברון היה מעולה ופתח פער על דיוויס בקרב האישי.
3. דיוויס היה בסדר בהתחשב בנסיבות, אבל הצוות המסייע היה די חלש.
4. לגבי המהלך האחרון – מאמנים נוטים לתת לכוכב את הכדור ולסמוך עליו שהוא יעשה את הדבר הנכון. אני הייתי מעדיף לבנות תרגיל שממקם את לברון טוב יותר, אבל אין לי ביקורת על ווגל/לברון/גרין במהלך הזה.
5. HEAT IN 7 (עדיין ווישפול).

דקסטר
דקסטר
10/10/2020 21:39:37

יש מעט מאוד שחקנים שעונים לקטגוריה שאציג עכשיו (מייקל, קובי, לברון ביניהם)
אותם שחקנים שמעדיפים מכל סיבה שהיא מוצדקת או לא, לא לקחת את הזריקה האחרונה אלא למסור אותה למצב נוח אחר.
ההחטאה זה עליהם! הכי קל להגיד עשיתי את המהלך הנכון.
סבבה, אבל מה הוביל אותנו לשם? אני באמת לא רואה תסריט שבו לברון לוקח את הכדור לסל דרך האמצע עם הטעיה בסיסית עובר את השומר שלו ומקבל פאול מהשומר השני..
.
אני לא צריך "לקזז" לו את ההחטאה של גרין או כל אחד אחר. מבחינתי זו החטאה גם של לברון. הידיים היו של גרין זה הכל.
הסל של סטיב קר נרשם בזכרון שלי ושל אחרים הרבה על מייקל כמו שאם קר היה מחטיא הייתי זוקף לחובת מייקל.
.
אלו הסופרטסארים הכי גדולים שידע המשחק מעולם, לא באתי לראות את גרין מביא אליפות, בחייאת.
אני משקיע מזמני כדי לראות אותם בדיוק ברגעים האלה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הצד שלי בדיון. השיקצה עשה את הדבר הנכון. הוא לא יכל לקלוע כי הוא כבר נכנס לסל בזווית לא טובה וקשה מאד עם 2 שומרים שמפריעים לו. דני גרין קיבל את הכדור הכי חופשי בעולם זה זריקה שאפילו אני קונה. קצת בעיה זה שהוא שם אותם מהפינות או מהחצי פינה ופחות מאמצע כמעט לא ראיתי אותו זורק מאמצע במהלך העונה

רן הנרגן
רן הנרגן
10/10/2020 22:41:26

אנטוני דיוויס בתפקיד המכסח:

https://twitter.com/GrantLiffmann/status/1314990781103398912?s=20

רן הנרגן
רן הנרגן
10/10/2020 22:58:27

את דרימונד גרין הרחיקו ממשחק על הרבה פחות. ג ר סמית הורחק ב 2015 לשני משחקים על מכה דומה – גם אז ל ג קרואודר

עידו גילרי
Admin
10/10/2020 23:13:33

דריימונד קיבל פלייגרנט 1 ההרחקה הייתה על ההצטברות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה עם מיאמי פנו לליגה בנושא? אני בטוח שאם היה הפוך הלייקרס היו פונים למנהלת לא ככה?

עידו גילרי
Admin
10/10/2020 23:53:07

לא צריך לפנות…

רן הנרגן
רן הנרגן
11/10/2020 0:09:35

הם ידעו שזו תהיה התוצאה ולכן הספיק להם פלגרנט. במקרה של דרימונט הם בכלל לא היו צריכים להתערב. אם השופטים היו רואים את הארוע בזמו אמת הם לכל היותר היו שורקים עברה טכנית דו צדדית כיון שלברון היה היוזם. אבל מקרה דרימונד הוא לא הדוגמא אלא מקרה ג ר סמית. שם היה מדובר במכה (לגרון אם איני טועה) והוא הורחק לשני משחקים. אוהדי ליקרס יכולים להיות רגועים. לא יקרה הפעם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תגיד לי דיוויס נראה לך זרג כמו גי אר? ההרחקות האלה מיועדים רק לזרגים. נראה לך יתנו לשיקצה לשחק בלי דיוויס? הם יודעים שלמשחק 7 יצטרכו את 25 ו48 במצב כזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי ירחיק אותו 😂😂😂😂😂 התאגיד?
ספולסטרה הדג הזה? האהבל הזה היום לא לקח צאלנג ב3 מהלכים ודאים שלא היו ולא נבראו נרדם בעמידה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סיפורי מעורב ירושלמי.
היום בשכונה הגיע משחק הכוכבים עשינו 5 על 5 על כל המגרש עד 100 שכל סל זה 1 נק ושלשה 2 נק בלי זריקות עונשין למרות שרציתי אבל הרוב התנגדו. רציתי גם לשחק על זמן 48 דק במקום על תוצאה אבל גם לזה התנגדו.
הפרס היה 2 מגשי פיצה למנצחת.
אחד שמשחק איתנו כתב בוואטסאפ שהוא מביא חבר. החבר הזה מסתבר זה אחד 2.05 עם גוף של גיא רוזן בן 29 להלן הענק. הכי גרוע הוא בא עם חולצה של השיקצה!! ידענו שאנחנו הולכים לסבול מתחת לסלים. איתו היו גימי באטלר בלי קליעה שהופקד לשמור אותי והוא זה שהביא אותו, גמייקל גרין, קיירי ואחד סתם נגר.
הקבוצה שלנו הייתה עם הקוריוז הרקדן קייל לאורי התמנון והכדורגלן ההוא 1.90 גם הר אדם שלא מכיר חוקי כדורסל ולא יודע צעד וחצי אפילו אבל חיית ריב אגרסיבי וברוטלי שמשחק עם כל הנשמה.
על הענק הופקד התמנון שבא עם חולצה של יאניס מי אמר שאין מפגש לברון יאניס בגמר. שהוא שחקן ההגנה הכי טוב שלנו. כאשר הכדורגלן תמיד היה מוכן לעזרה כי לנגר שלהם עשינו סימונס.
על קיירי שהוא צלף שלשות קטלני במיוחד מחצאי פינה הופקד לאורי שלנו הוא בגובה שלי וקצת שמנמנן ומקריח אבל יטחן אתכם. הוא חיה מתחת לסלים עם מובים מטורפים שמכניס סלים שלא תאמינו מסובב כדורים מלמטה כמו סביבון לגובה וקרש רשת חח, מטורף. וגם יודע לקלוע שלשות וחצי מרחק ביום טוב. משחק הרבה יותר טוב ממה שהוא נראה תאמינו לי.
אני והרקדן יחד זה ספלאש בראדרס לגמרי והם ידעו שהם צריכים לשמור בחרדות. להם היה יתרון גובה (אני ולאורי גמדים ואצלם הכי נמוך 1.83) לנו שלשות (הם רצו את הרקדן לעצמם בקבוצה החצופים יחד עם קיירי ועם הענק לא הסכמנו בשום אופן אמרתי להם שקיירי והענק מאזנים אותי ואת הרקדן הרקדן גם יותר זרם איתנו כי ידע שהוא יוכל לשמור פחות בהגנה איתנו 😎). המשחק התחיל עם חטיפה של לאורי על קיירי ומסירה למתפרצת לכדורגלן עכשיו מה הכי מצחיק? הוא לא יודע צעד וחצי אז הוא רץ עוצר וזורק אז קיירי ובאטלר רצו אחריו כמו משוגעים והוא בלם ליד הסל העיף את שניהם באוויר וקלע, נקרעתי מצחוק נשבע לכם.
אנחנו לחצנו על המגרש כמו מטורפים (לא אני והרקדן כמובן למי יש כוח אלא הכדורגלן שרץ אחוז טירוף כמו ראס ולאורי)
ההגנה שעשינו היא הגנת חילופים אגרסיבית בטירוף על קיירי שלא יעלה לשלשות וממש אימללנו אותו עם לחץ על כל המגרש וחילופים.
הנק הבאות היו 2 שלשות שלי אחרי חסימות שסידר לי התמנון מעל הענק שלהם זרקתי אותם כאלו קשתיות שסטפן היה מתגאה והוא הצליח לגעת בשני הפעמים בכדור אבל 4 נק. אחכ היה לי כמה ניגורים לא אופיינים כולל זריקה אחת שהרקדתי את באטלר נכנסתי עליו ורציתי באומנות עם יד אחת לשים קרש רשת (זה מוב שאני עושה לא מעט) והעפתי את הכדור מעל הקרש….
הענק חילק במשחק יותר מ30 חסימות אני לא צוחק כולל 3 עליי אי אפשר היה להיכנס לצבע, הוא רק מרים ידיים זה גג😂😂 אחרי הגג ה3 כבר לא התקרבתי לצבע יותר 😂😂.
גם פחדתי להיפצע כולם עמדו בצבע כמו כלבים מורעבים רק לתת גג או איזה עבירה חזקה.
לאורי והתמנון חטפו גגות בלי הכרה, הכדורגלן היה הכי חכם היה לוקח ריב התקפה ישר היה מוציא החוצה מסירה במהירות הבזק 😂😂.
עכשיו מסתבר שהענק יודע גם לקלוע חצי מרחק ושלשות לא רע בכלל, זה היה הכי גרוע, באיזה חדירה עשיתי עליו פאול קשה עם מכה חזקה בידיים ובפנים הוא התעצבן ונתן לי מבט מאיים של השיקצה וזרק לעברי זה לא בושידו פה.
עבדנו עליו קשה מתחת לסל אבל הוא חגג עלינו.
התחלנו להגביר קצב במשחק ריצה ומעבר מהיר דפקתי 4 חדירות בקליר פאת קוסט טו קוסט.
השלשות לא נכנסו היום והיו רק 7 כאלו במשחק בנראה לי 20 אחוז כולל כמה חופשיות שאני מפספס לעיתים רחוקות.
לצערכם לא היה עניין וקלאץ וניצחנו 100 87 כאשר קייל לאורי מסיים כקלע המוביל אצלנו עם 38 נק כולל 7 שלשות ועוד איזה 10 חטיפות נראה לי (אני מנפח פה אולי סטט ביתר הקטגוריות חוץ מהקליעה)
הקוריוז עם 23 נק כמס השיקצה, הרקדן עם 22 נק הכל בשלשות אבל גם הוא החטיא יותר מהרגיל, נראה לי קלע 30 אחוז, הכדורגלן שם 11 נק עם נראה לי 30 ריב הכל מתחת לסלים ובריב התקפה ואיזה 3 במתפרצת. התמנון עם 6 נק הכל בריב התקפה.
בקבוצה השנייה הענק נתן איזה 65 נק עם 30 חסימות ו30 ריב (אולי נקרא לו ווילט? ) כאשר הוא חגג עלינו בריב התקפה והרבה מהסלים שלו היו 4 ריב בטיפים לעצמו עד שנכנס חחח, הם כל הזמן הכניסו לו כדורים לפוסט ממש רצו את הפיצה.
את קיירי אימללנו לגמרי קלע רק 12 נק עם איזה 15 איב (ניסה להיכנס ביער ידיים והיה מתוסכל שהשלשות זה רק קלינגים כל שלשה שלו הייתה עם יד בפרצוף וגוף בתחתונים) ואחוזים ל3 פחות מקוטג דל שומן קלע נראה 4 מ30 או משהו כזה.
אמרתי להם שבסוף נשמין עם כל הפיצות האלה.

אור
אור
11/10/2020 0:35:25

חבר'ה, אתם יכולים לחגוג אבל בראשון זה ייגמר
.
ברוך ויואש ואלו שטענו "ג'ורדן היה זורק", אתם שוכחים שבימי ג'ורדן לעזוב את השחקן שלך הייתה "הגנה לא חוקית" מה שנתן לבולס את ה-ISO של ג'ורדן עם שאר השחקנים בצד השני של הפרקט ולהגנה לא היה מה לעשות עם זה, כך שהוא לא יכול היה לקבל דאבל טים לפני שהוא מתחיל את המהלך.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
11/10/2020 0:54:22
Reply to  אור

המהלך של הלייקרס היה גרוע וכנראה שלברון בכלל לא היה צריך להתחיל אותו, בטח לא עם איזה 20 שניות שהייו על השעון.
.
מהלך אחרון, פיגור נקודה. שלשה? זה מה שצריך? ועוד דני גרין?
היריב תמיד יהיה מרוצה ממהלך כזה.
.
לגבי יום ראשון – חכה ותראה מה המצב של דייויס. אם הוא לא משחק או מוגבל, אני לא בטוח שאתה תהיה ככ נחרץ

אור
אור
11/10/2020 1:04:30

רציתי לסייג בזה אבל דייויס אמר שהוא יהיה בסדר אז מי אני שאתווכח. בכל מקרה התחזיות שלי לא שוות הרבה אז אין מה לקחת ברצינות